Synlig i coronatider

Christian Pedersen • 14. april 2020

Det giver udfordringer, når vi ikke kan mødes og er nødt til at kommunikere pr. mail, telefon eller via online-møder.

Det oplever mange af os her under corona-krisen.

Det stiller også krav om at gøre tingene anderledes, når vi ikke kan komme ud og mødes ansigt til ansigt med kunder, potentielle kunder og folk i vores netværk.

Det tvinger nemlig mange af os til at tænke i andre baner end de sædvanlige, når vi skal gøre opmærksom på vores virksomhed og ydelser. Men, mon ikke det er sundt nok?

Jeg har selv produceret nogle nye annoncer, som ovenstående, hvor jeg tilbyder gratis rådgivning for de virksomhedersledere, der ønsker at gøre deres virksomheder mere synlige i pressen eller på de sociale medier. Ikke at det er nyt og banebrydende, men det er ikke noget, jeg har gjort før på denne vis.

Der er mange måder at skabe opmærksomhed om sin virksomhed på. Mere presseomtale, flere annonce, mere aktivitet på de sociale medier. I denne tid er vi nødt til at gøre tingene anderledes, end vi plejer, hvis vi ønsker, vores virksomheder skal overleve og udvikle sig.

Venlig hilsen
Christian Pedersen


PS
Tilbudet om gratis rådgivning gælder naturligvis også nyhedsbrevets læsere. Skriv eller ring til mig på 61 33 69 65.


Læs hele nyhedsbrevet , hvor du i april-udgaven kan læse om, hvorfor nyhedsbreve er mere effektive end sociale medier, når det gælder om at synliggøre sin virksomhed. Få også et par fif til det effektive hjemmearbejde.

Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!




Året har sin egen nyhedspuls, og mediernes fokus skifter med kalenderen. Oplagt til pressehistorier.
Af Christian Pedersen 20. oktober 2025
Ferier, højtider, temperaturer. Når din nyhedshistorie kobler sig til begivenheder i årets gang, øges chancen for at blive prioriteret i redaktionen og målgruppen.
Når sproget mister kant - kunstig intelligens i pressemeddelelser
Af Christian Pedersen 22. september 2025
En analyse viser, at pressemeddelelser efter ChatGPT’s indtog er blevet mere polerede og positive i tonen. Strukturen er stort set den samme, men sproget er blevet glattere – og dermed ofte mindre kantet og mindre troværdigt. For kommunikationsbranchen er det en udfordring.
Show More