Synlig i coronatider

Christian Pedersen • 14. april 2020

Det giver udfordringer, når vi ikke kan mødes og er nødt til at kommunikere pr. mail, telefon eller via online-møder.

Det oplever mange af os her under corona-krisen.

Det stiller også krav om at gøre tingene anderledes, når vi ikke kan komme ud og mødes ansigt til ansigt med kunder, potentielle kunder og folk i vores netværk.

Det tvinger nemlig mange af os til at tænke i andre baner end de sædvanlige, når vi skal gøre opmærksom på vores virksomhed og ydelser. Men, mon ikke det er sundt nok?

Jeg har selv produceret nogle nye annoncer, som ovenstående, hvor jeg tilbyder gratis rådgivning for de virksomhedersledere, der ønsker at gøre deres virksomheder mere synlige i pressen eller på de sociale medier. Ikke at det er nyt og banebrydende, men det er ikke noget, jeg har gjort før på denne vis.

Der er mange måder at skabe opmærksomhed om sin virksomhed på. Mere presseomtale, flere annonce, mere aktivitet på de sociale medier. I denne tid er vi nødt til at gøre tingene anderledes, end vi plejer, hvis vi ønsker, vores virksomheder skal overleve og udvikle sig.

Venlig hilsen
Christian Pedersen


PS
Tilbudet om gratis rådgivning gælder naturligvis også nyhedsbrevets læsere. Skriv eller ring til mig på 61 33 69 65.


Læs hele nyhedsbrevet , hvor du i april-udgaven kan læse om, hvorfor nyhedsbreve er mere effektive end sociale medier, når det gælder om at synliggøre sin virksomhed. Få også et par fif til det effektive hjemmearbejde.

Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!




Hav styr på dine budskaber når du kommunikerer
Af Christian Pedersen 7. juli 2025
Forestil dig, at din virksomhed lancerer et nyt bæredygtighedstiltag. Der er styr på pressemeddelelsen, som sendes til relevante medier. Hvordan sikrer du, at budskabet også rammer kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere – og ikke kun journalister? Her kommer samspillet mellem paid, owned og earned medier i spil.
Af Christian Pedersen 23. juni 2025
Krisekommunikation under pres - seks råd, der gør en forskel. Når krisen rammer, er det ikke kun handling, men også ord, der redder liv og beskytter omdømme.
Show More