PR-pakken

PR–pakken gør din  virksomhed synlig

Added Value Communication - PR-pakken
PR-pakken - en fast årlig aftale med alt inklusive

Added Values populære PR-pakke er til virksomheder, der har brug for synlighed uden det kræver den store indsats.

Ring 61 33 69 65 for pris og praktik.  

Du bliver overrasket over, hvor meget du får for pengene:

Bonusinfo
Det er surt show, når man har brugt kræfter på at udarbejde og sende en pressemeddelelse ud, og den så kun giver omtale på de online medier, man i forvejen for betalt for at uploade sine nyheder på.

Men hvis du tænker din presseindsats lidt bredere, så er der gode muligheder for at få din virksomheds budskaber ud i de kanaler, du ønsker.

TIP 1 - få styr på målgrupperne
Først og fremmest gælder det om have styr på, hvilke medier pressemeddelelsen er relevant for. 

Du skal have styr på de medier, som de målgrupper, du ønsker at påvirke, læser.

Det kan altså ikke nytte, at du sender en pressemeddelelse, der primært henvender sig til kunder på Midtsjælland til Børsen, der beskæftiger sig med landsdækkende erhvervsnyheder og tendenser. Produktnyheder er heller ikke specielt tjekkede at sende til landsdækkende medier, hvis det altså ikke er en nyhed, der kommer til at påvirke mange mennesker i fremtiden.

Tjek i stedet om det ikke er lokale og regionale medier, som i første omgang er de mest relevante for din pressemeddelelse. Evt. kombineret med fagblade som beskæftiger sig med den branche og område, som jeres virksomhed repræsenterer.

TIP 2 - brug jeres egne medier
Læg pressemeddelelsen og fotos på jeres egne medier: Virksomhedens website, facebook, Linkedin og Instagram. 

Tilpas teksterne til de sociale medier og sørg for links til den fulde pressemeddelelse, som det er oplagt at lægge på hjemmesiden. 

TIP 3 - forstærk budskabet på video
Video er det nye sort på nettet. I øjeblikket vurderer Google video højt, så lægger man videoer ud, er der gode muligheder for at øge sin synlighed.

Det er oplagt at optage et kort video-interview med den person, som udtaler sig i pressemeddelelsen og herefter lægge det på virksomhedens hjemmeside, Youtube-kanal og sociale medier.

Der ingen grund til ikke at fortælle sin historie. Den skal bare udover rampen i alle relevante kanaler.


Tjek også vores journalistiske pakke, hvis I har udelukkende har brug for at få produceret indhold.

Ring til Added Value
Share by: