Mudder blev årets festivalhistorie
Christian Pedersen • 7. februar 2018

Igen i år varetog jeg jobbet som pressechef på Ringsted Festival den 3. – 5. august. Igen i år var det en livsbekræftende, sjov og anstrengende opgave. Igen i år blev opgaverne løst i samarbejde med de mange frivillige i festivalens pressecenter – og sammen med de mange øvrige frivillige, der får festivalen til at eksplodere i musik, hygge og samvær med de ca. 12.000 betalende gæster.
De lokale og regionale medier var igen talstærkt til stede og dækkede begivenheden med talrige artikler, anmeldelser og reportager.
Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!

Forestil dig, at din virksomhed lancerer et nyt bæredygtighedstiltag. Der er styr på pressemeddelelsen, som sendes til relevante medier. Hvordan sikrer du, at budskabet også rammer kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere – og ikke kun journalister?
Her kommer samspillet mellem paid, owned og earned medier i spil.