Brug kundecase til profilering

Christian Pedersen • 6. februar 2018

Læs hele nyhedsbrevet

Kundecase: Added Value udarbejder mange cases for sine kunder. Det er typisk tekster, der tager udgangspunkt i et telefoninterview med én af kundens kunder. Fokus er på samarbejdet, ydelserne, produkterne, og hvilken værdi de tilfører.

De fleste virksomheder vælger at lægge en kundecase direkte på deres hjemmeside. Gerne sammen med nogle gode fotos, der understreger budskaberne.

En kundecase kan dog også anvendes som grundlag for en presseindsats, hvor man gør casen til en nyhedshistorie. Primært ved at gøre overskrift og underrubrik mere nyhedsfokuserede.


Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!

Læs hele nyhedsbrevet

Året har sin egen nyhedspuls, og mediernes fokus skifter med kalenderen. Oplagt til pressehistorier.
Af Christian Pedersen 20. oktober 2025
Ferier, højtider, temperaturer. Når din nyhedshistorie kobler sig til begivenheder i årets gang, øges chancen for at blive prioriteret i redaktionen og målgruppen.
Når sproget mister kant - kunstig intelligens i pressemeddelelser
Af Christian Pedersen 22. september 2025
En analyse viser, at pressemeddelelser efter ChatGPT’s indtog er blevet mere polerede og positive i tonen. Strukturen er stort set den samme, men sproget er blevet glattere – og dermed ofte mindre kantet og mindre troværdigt. For kommunikationsbranchen er det en udfordring.
Show More