Brug kundecase til profilering

Christian Pedersen • 6. februar 2018

Læs hele nyhedsbrevet

Kundecase: Added Value udarbejder mange cases for sine kunder. Det er typisk tekster, der tager udgangspunkt i et telefoninterview med én af kundens kunder. Fokus er på samarbejdet, ydelserne, produkterne, og hvilken værdi de tilfører.

De fleste virksomheder vælger at lægge en kundecase direkte på deres hjemmeside. Gerne sammen med nogle gode fotos, der understreger budskaberne.

En kundecase kan dog også anvendes som grundlag for en presseindsats, hvor man gør casen til en nyhedshistorie. Primært ved at gøre overskrift og underrubrik mere nyhedsfokuserede.


Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!

Læs hele nyhedsbrevet

Hav styr på dine budskaber når du kommunikerer
Af Christian Pedersen 7. juli 2025
Forestil dig, at din virksomhed lancerer et nyt bæredygtighedstiltag. Der er styr på pressemeddelelsen, som sendes til relevante medier. Hvordan sikrer du, at budskabet også rammer kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere – og ikke kun journalister? Her kommer samspillet mellem paid, owned og earned medier i spil.
Af Christian Pedersen 23. juni 2025
Krisekommunikation under pres - seks råd, der gør en forskel. Når krisen rammer, er det ikke kun handling, men også ord, der redder liv og beskytter omdømme.
Show More