Julekort in memoriam

Christian Pedersen • 11. februar 2018

Læs hele nyhedsbrevet

”Julekort er den straf, man pålægger sig, fordi man ikke har fået skrevet de breve, man burde i løbet af året.”

Sådan lyder et citat om julekortenes udfordring. Hvem, der har lagt navn til udtalelsen, står hen i det uvisse. Et faktum er det dog for mange af os, at vi ofte tager en dyb indånding, før vi tager fat på julehilsnerne til kunder, samarbejdspartnere, venner og bekendte.

Desværre er de klassiske julekort ved at dø fuldstændigt. Jeg husker dagene i december for år tilbage, hvor reolen på kontoret var prydet af rækken af julekort. De emmede af julestemning og gode ønsker for det kommende år.


Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!

Læs hele nyhedsbrevet

Hav styr på dine budskaber når du kommunikerer
Af Christian Pedersen 7. juli 2025
Forestil dig, at din virksomhed lancerer et nyt bæredygtighedstiltag. Der er styr på pressemeddelelsen, som sendes til relevante medier. Hvordan sikrer du, at budskabet også rammer kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere – og ikke kun journalister? Her kommer samspillet mellem paid, owned og earned medier i spil.
Af Christian Pedersen 23. juni 2025
Krisekommunikation under pres - seks råd, der gør en forskel. Når krisen rammer, er det ikke kun handling, men også ord, der redder liv og beskytter omdømme.
Show More