Skriv til målgruppen

Christian Pedersen • 10. februar 2018

Læs hele nyhedsbrevet

Når du skriver en tekst, skal du have styr på hvem du henvender dig til. Det kan være du skriver til nye kunder i byggebranchen, eller det kan være samarbejdspartnere i en netværksgruppe.

Målgruppe

Under alle omstændigheder er det afgørende, at tekstens budskab passer til de mennesker, der skal læse den.

Tjek disse tips til overvejelse, før du sætter dig til at skrive.


Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!

Læs hele nyhedsbrevet

Når undskyldningen bliver den vigtigste pressemeddelelse
Af Christian Pedersen 14. august 2025
Det bør det være et ledelsesanliggende at kunne sige undskyld. Ikke som en automatreaktion, men som en strategisk beslutning – kommunikeret med omtanke og integritet.
Hav styr på dine budskaber når du kommunikerer
Af Christian Pedersen 7. juli 2025
Forestil dig, at din virksomhed lancerer et nyt bæredygtighedstiltag. Der er styr på pressemeddelelsen, som sendes til relevante medier. Hvordan sikrer du, at budskabet også rammer kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere – og ikke kun journalister? Her kommer samspillet mellem paid, owned og earned medier i spil.
Show More