Skriv til målgruppen

Christian Pedersen • 10. februar 2018

Læs hele nyhedsbrevet

Når du skriver en tekst, skal du have styr på hvem du henvender dig til. Det kan være du skriver til nye kunder i byggebranchen, eller det kan være samarbejdspartnere i en netværksgruppe.

Målgruppe

Under alle omstændigheder er det afgørende, at tekstens budskab passer til de mennesker, der skal læse den.

Tjek disse tips til overvejelse, før du sætter dig til at skrive.


Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!

Læs hele nyhedsbrevet

Hav styr på dine budskaber når du kommunikerer
Af Christian Pedersen 7. juli 2025
Forestil dig, at din virksomhed lancerer et nyt bæredygtighedstiltag. Der er styr på pressemeddelelsen, som sendes til relevante medier. Hvordan sikrer du, at budskabet også rammer kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere – og ikke kun journalister? Her kommer samspillet mellem paid, owned og earned medier i spil.
Af Christian Pedersen 23. juni 2025
Krisekommunikation under pres - seks råd, der gør en forskel. Når krisen rammer, er det ikke kun handling, men også ord, der redder liv og beskytter omdømme.
Show More