Det skal du være opmærksom på i 2018
Christian Pedersen • 12. februar 2018

Trends og tendenser – årsskifter er god anledning til at se frem og udtrykke forventninger til, hvad et nyt år vil bringe.
Det sker også på kommunikations- og markedsføringsområdet. I både dag- og fagblade kan bade øjnene i bud på, hvad man skal tage højde for i fremtiden for at få sine budskaber igennem til sine kunder i 2018.
Jeg har tjekket nogle af de mange forslag og er kommet frem til nedenstående trends og tendenser. De flugter meget godt med, hvad jeg oplever hos mine kunder og kolleger.
Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!

Forestil dig, at din virksomhed lancerer et nyt bæredygtighedstiltag. Der er styr på pressemeddelelsen, som sendes til relevante medier. Hvordan sikrer du, at budskabet også rammer kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere – og ikke kun journalister?
Her kommer samspillet mellem paid, owned og earned medier i spil.