Det skal du være opmærksom på i 2018

Christian Pedersen • 12. februar 2018

Læs hele nyhedsbrevet

Trends og tendenser – årsskifter er god anledning til at se frem og udtrykke forventninger til, hvad et nyt år vil bringe.

Det sker også på kommunikations- og markedsføringsområdet. I både dag- og fagblade kan bade øjnene i bud på, hvad man skal tage højde for i fremtiden for at få sine budskaber igennem til sine kunder i 2018.

Jeg har tjekket nogle af de mange forslag og er kommet frem til nedenstående trends og tendenser. De flugter meget godt med, hvad jeg oplever hos mine kunder og kolleger.


Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!

Læs hele nyhedsbrevet

Hav styr på dine budskaber når du kommunikerer
Af Christian Pedersen 7. juli 2025
Forestil dig, at din virksomhed lancerer et nyt bæredygtighedstiltag. Der er styr på pressemeddelelsen, som sendes til relevante medier. Hvordan sikrer du, at budskabet også rammer kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere – og ikke kun journalister? Her kommer samspillet mellem paid, owned og earned medier i spil.
Af Christian Pedersen 23. juni 2025
Krisekommunikation under pres - seks råd, der gør en forskel. Når krisen rammer, er det ikke kun handling, men også ord, der redder liv og beskytter omdømme.
Show More