Har du en plan?

Christian Pedersen • 9. februar 2018

Læs hele nyhedsbrevet

Mål med kommunikation:

Det er vigtigt, at have en strategi og en plan for sin kommunikation. Men der er ingen defineret formel på, hvordan en kommunikationsstrategi skal tage sig ud, eller hvordan processen for at udarbejde en sådan, skal foregå.

Mit råd er at udvikle en enkel og overskuelig strategi med de langsigtede mål for, hvad man som virksomhed skal være kendt for og ønsker at kommunikere til sine vigtigste interessenter.

Når strategien er på plads, udarbejder man herefter en plan, der giver overblik over målgrupper, budskaber og kommunikationskanaler. Eller sagt på anden vis: Hvem gør hvad, til hvem, hvornår.


Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!

Læs hele nyhedsbrevet

Hav styr på dine budskaber når du kommunikerer
Af Christian Pedersen 7. juli 2025
Forestil dig, at din virksomhed lancerer et nyt bæredygtighedstiltag. Der er styr på pressemeddelelsen, som sendes til relevante medier. Hvordan sikrer du, at budskabet også rammer kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere – og ikke kun journalister? Her kommer samspillet mellem paid, owned og earned medier i spil.
Af Christian Pedersen 23. juni 2025
Krisekommunikation under pres - seks råd, der gør en forskel. Når krisen rammer, er det ikke kun handling, men også ord, der redder liv og beskytter omdømme.
Show More