Har du en plan?

Christian Pedersen • 9. februar 2018

Læs hele nyhedsbrevet

Mål med kommunikation:

Det er vigtigt, at have en strategi og en plan for sin kommunikation. Men der er ingen defineret formel på, hvordan en kommunikationsstrategi skal tage sig ud, eller hvordan processen for at udarbejde en sådan, skal foregå.

Mit råd er at udvikle en enkel og overskuelig strategi med de langsigtede mål for, hvad man som virksomhed skal være kendt for og ønsker at kommunikere til sine vigtigste interessenter.

Når strategien er på plads, udarbejder man herefter en plan, der giver overblik over målgrupper, budskaber og kommunikationskanaler. Eller sagt på anden vis: Hvem gør hvad, til hvem, hvornår.


Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!

Læs hele nyhedsbrevet

Brug AI til at finpudse og forbedre allerede gennemarbejdet indhold.
Af Christian Pedersen 17. november 2025
Brug AI til at finpudse og forbedre allerede gennemarbejdet indhold. Så får du det bedste resultat.
Året har sin egen nyhedspuls, og mediernes fokus skifter med kalenderen. Oplagt til pressehistorier.
Af Christian Pedersen 20. oktober 2025
Ferier, højtider, temperaturer. Når din nyhedshistorie kobler sig til begivenheder i årets gang, øges chancen for at blive prioriteret i redaktionen og målgruppen.
Show More