Sådan udvikler du en brugbar plan

Christian Pedersen • 25. juni 2019

Forståelse og dialog
God kommunikation drejer sig om at skabe oplysning, forståelse og invitere til dialog.

Derfor er et oplagt at udarbejde en plan for, hvordan og hvornår man vil kommunikere med de målgrupper, man ønsker at påvirke og få i tale.

For at komme godt i gang får du her tre genveje til at udarbejde en plan, som er realistisk og til at følge op på, så I når de mål, I har fastsat.

Tjek videoen, ring 61 33 69 65 og få et godt tilbud på jeres næste kommunikationsplan.

Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!

Læs alle tre historier i nyhedsbrevet, hvor du også kan se videoen om kommunikationsplanen.


Året har sin egen nyhedspuls, og mediernes fokus skifter med kalenderen. Oplagt til pressehistorier.
Af Christian Pedersen 20. oktober 2025
Ferier, højtider, temperaturer. Når din nyhedshistorie kobler sig til begivenheder i årets gang, øges chancen for at blive prioriteret i redaktionen og målgruppen.
Når sproget mister kant - kunstig intelligens i pressemeddelelser
Af Christian Pedersen 22. september 2025
En analyse viser, at pressemeddelelser efter ChatGPT’s indtog er blevet mere polerede og positive i tonen. Strukturen er stort set den samme, men sproget er blevet glattere – og dermed ofte mindre kantet og mindre troværdigt. For kommunikationsbranchen er det en udfordring.
Show More