Sådan udvikler du en brugbar plan
Christian Pedersen • 25. juni 2019

Forståelse og dialog
God kommunikation drejer sig om at skabe oplysning, forståelse og invitere til dialog.
Derfor er et oplagt at udarbejde en plan for, hvordan og hvornår man vil kommunikere med de målgrupper, man ønsker at påvirke og få i tale.
For at komme godt i gang får du her tre genveje til at udarbejde en plan, som er realistisk og til at følge op på, så I når de mål, I har fastsat.
Tjek videoen, ring 61 33 69 65 og få et godt tilbud på jeres næste kommunikationsplan.
Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!
Læs alle
tre historier
i nyhedsbrevet, hvor du også kan se videoen om kommunikationsplanen.

Forestil dig, at din virksomhed lancerer et nyt bæredygtighedstiltag. Der er styr på pressemeddelelsen, som sendes til relevante medier. Hvordan sikrer du, at budskabet også rammer kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere – og ikke kun journalister?
Her kommer samspillet mellem paid, owned og earned medier i spil.