Hvordan udarbejder man en kommunikationsstrategi?
Få opskriften på den den enkle og effektive kommunikations- og marketingplan.
Effektiv kommunikationsplanlægning er
afgørende for enhver organisation
En overskuelig kommunikationsstrategi skal give overblik over
- Hvem skal der kommunikeres med?
- Hvad skal der kommunikeres?
- I hvilke kanaler skal der kommunikeres?
- Hvornår skal der kommunikeres?
Få hjælp til at udvikle en
kommunikations-strategi
der er skræddersyet til jeres behov
God kommunikation drejer sig om at skabe oplysning, forståelse og invitere til dialog.
Det kræver en plan for, hvordan og hvornår man vil kommunikere med de målgrupper, man ønsker at påvirke og få i tale.
Her får du tre råd til at udarbejde en plan, som er realistisk og let at følge op på, så I når de mål, I har besluttet jer for.
1: Få sat ord på de langsigtede mål
2: Få styr på målgrupper, budskaber og kanaler
3: Udarbejd en årsplan med indsatser hver måned
Planlægning
Struktur
Overblik
Tjekliste
Tjek Added Values strategipakke
Jeres kommende kommunikationsstrategi udvikles sammen med jer på en workshop.
Denne workshop tager et par timer, og her får vi overblik over, hvordan jeres organisation ønsker at kommunikere på langt og kort sigt – til hvilke målgrupper, i hvilke kanaler og med hvilke budskaber.
Herefter har I en plan, I kan arbejde efter.

Sådan kan Added Value hjælpe

Strategisk planlægning af kommunikationen
En arbejdsplan for det kommende år
Hjælp til eksekvering af planen
Hvad siger kunderne?