Det skal du være opmærksom på i 2018

  • Af Christian Pedersen
  • 12 feb., 2018

Læs hele nyhedsbrevet

Trends og tendenser – årsskifter er god anledning til at se frem og udtrykke forventninger til, hvad et nyt år vil bringe.

Det sker også på kommunikations- og markedsføringsområdet. I både dag- og fagblade kan bade øjnene i bud på, hvad man skal tage højde for i fremtiden for at få sine budskaber igennem til sine kunder i 2018.

Jeg har tjekket nogle af de mange forslag og er kommet frem til nedenstående trends og tendenser.  De flugter meget godt med, hvad jeg oplever hos mine kunder og kolleger.


Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!

Læs hele nyhedsbrevet

Af Christian Pedersen 27. maj 2025
Når du sender en pressemeddelelse ud, skal den ikke kun overbevise journalisten – den skal være relevant for mediets læsere, seere eller lyttere. Hvis din historie ikke rammer målgruppen rigtigt, ryger den nemt i papirkurven.
Af Christian Pedersen 16. april 2025
De fleste virksomheder gemmer ofte på historier, som med fordel kan formidles som nyheder og spredes til omverden.
Show More