Gode ideer til at blive mere synlig

  • Af Christian Pedersen
  • 07 sep., 2020
Det har været en herlig travl periode efter sommerferien, hvor kommunikationsopgaverne bogstavelig talt er væltet ind i bureauet.

Det skal man ikke klage over. Især ikke man når tænker på hvor få aktiviteter, der var i forårsmånederne med de første corona-restriktioner, som stort set satte samfundet i stå.

Jeg har netop løst en opgave for en mangeårig kunde, der havde brug for et kursus om, hvordan man som it-medarbejder kommunikerer skarpt og præcist med sine brugere. Jeg gennemførte to undervisnings-seancer med oplæg, øvelser og plads til masser af drøftelser og erfaringsudveksling. Læs mere i næste artikel, hvor jeg tager et af emnerne fra undervisningen op.

En anden opgave var en PR-opgave for en virksomhed, der ønskede at få budskaberne om årsregnskabet ud. Det gav en forside og omtale på to sider i Licitationen + omtaler i en række øvrige medier. Læs mere nedenfor.

Jeg har også hjulpet to undervisningsinstitutioner med at producere en række videointerviews, der skal profilere institutionerne over for kommende elever. Se et par eksempler nedenfor.

Og så fik jeg formuleret indhold til en hjemmeside for en nystartet virksomhed, så teksterne er lige til at lægge ind på sitets CMS-system.

Som altid er I velkomne til at ringe 61 33 69 65, hvis I har brug for at få input ideer, der kan udvikle jeres kommunikation.

Læs hele nyhedsbrevet i sensommer-udgaven.

Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!


Af Christian Pedersen 16. april 2025
De fleste virksomheder gemmer ofte på historier, som med fordel kan formidles som nyheder og spredes til omverden.
Af Christian Pedersen 12. marts 2025
Små ord kan have stor effekt. Mange spænder ubevidst ben for sig selv, når de formidler et budskab. De bruger ord, der svækker deres autoritet.
Show More