Brug video til at få dine budskaber endnu længere ud
- Af Christian Pedersen
- •
- 12 dec., 2018
- •
Det har aldrig været nemmere at få sit budskab ud til sine målgrupper gennem de mange kommunikationskanaler, der er til rådighed i dag.
I dag er det oplagt at supplere udsendelsen af en pressemeddelelse med en video, hvor budskabet bringes i en kort udtalelse. Udover at lægge videoen på hjemmesiden er det oplagt også at få budskabet ud på virksomhedens sociale medier.
I videoens følgetekst kan der linkes til den fulde pressemeddelelse, så de, der ønsker det, kan opsøge mere info. Men ved blot at se videoen på omkring ét minut, kan man få dagens budskab fra virksomheden. Nemt og enkelt.
Gode råd
På videoen overfor - som du aktiverer her - giver salgskonsulent Jens Rasmussen tre gode råd, når man ønsker at få mere gang i sit salg.
Sådanne videoer er også gode, når man ønsker at dele sin viden for at få flere kunder. Jens er en erfaren sælger og deler gerne ud af sin viden ved én-til-én-rådgivning eller på salgskurser. Ring til ham og hør mere om mulighederne på telefon 30 25 56 14.
Være obs på
at videoer opbygger tillid.
at man kan visualisere dine pointer og eksempler.
at videoer skaber blikfang, vækker følelser og tiltrækker især mobilbrugerne.
Desuden bliver online-brugere mere og mere visuelt orienterede. Vi orienterer os dagen igennem på vores smartphones. Som virksomhed bør man derfor forholde sig til, hvordan man vil bruge video. En af de største barrierer for at komme i gang, er frygten for, at det bliver alt for dyrt.
Denne frygt er ganske ubegrundet. Added Values videoer optages og redigeres på mobiltelefon og kan produceres og uploades fra time til time.
Added Value Video
Overvejer I små, hurtige video-interviews til sprede jeres budskaber, fx når I sender en pressemedelelse ud, så ring til Added Value på telefon 61 33 69 65 og hør, hvor enkelt og hurtigt det er, at få produceret nogle korte, effektive videoer.
Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!
Læs alle tre historier i nyhedsbrevet.
I dag er det oplagt at supplere udsendelsen af en pressemeddelelse med en video, hvor budskabet bringes i en kort udtalelse. Udover at lægge videoen på hjemmesiden er det oplagt også at få budskabet ud på virksomhedens sociale medier.
I videoens følgetekst kan der linkes til den fulde pressemeddelelse, så de, der ønsker det, kan opsøge mere info. Men ved blot at se videoen på omkring ét minut, kan man få dagens budskab fra virksomheden. Nemt og enkelt.
Gode råd
På videoen overfor - som du aktiverer her - giver salgskonsulent Jens Rasmussen tre gode råd, når man ønsker at få mere gang i sit salg.
Sådanne videoer er også gode, når man ønsker at dele sin viden for at få flere kunder. Jens er en erfaren sælger og deler gerne ud af sin viden ved én-til-én-rådgivning eller på salgskurser. Ring til ham og hør mere om mulighederne på telefon 30 25 56 14.
Være obs på
at videoer opbygger tillid.
at man kan visualisere dine pointer og eksempler.
at videoer skaber blikfang, vækker følelser og tiltrækker især mobilbrugerne.
Desuden bliver online-brugere mere og mere visuelt orienterede. Vi orienterer os dagen igennem på vores smartphones. Som virksomhed bør man derfor forholde sig til, hvordan man vil bruge video. En af de største barrierer for at komme i gang, er frygten for, at det bliver alt for dyrt.
Denne frygt er ganske ubegrundet. Added Values videoer optages og redigeres på mobiltelefon og kan produceres og uploades fra time til time.
Added Value Video
Overvejer I små, hurtige video-interviews til sprede jeres budskaber, fx når I sender en pressemedelelse ud, så ring til Added Value på telefon 61 33 69 65 og hør, hvor enkelt og hurtigt det er, at få produceret nogle korte, effektive videoer.
Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!
Læs alle tre historier i nyhedsbrevet.