Brug kundecase til profilering

  • Af Christian Pedersen
  • 06 feb., 2018

Læs hele nyhedsbrevet

Kundecase: Added Value udarbejder mange cases for sine kunder. Det er typisk tekster, der tager udgangspunkt i et telefoninterview med én af kundens kunder. Fokus er på samarbejdet, ydelserne, produkterne, og hvilken værdi de tilfører.

De fleste virksomheder vælger at lægge en kundecase direkte på deres hjemmeside. Gerne sammen med nogle gode fotos, der understreger budskaberne.

En kundecase kan dog også anvendes som grundlag for en presseindsats, hvor man gør casen til en nyhedshistorie. Primært ved at gøre overskrift og underrubrik mere nyhedsfokuserede.


Gå ikke glip af det næste nyhedsbrev, tilmeld dig allerede nu!

Læs hele nyhedsbrevet

Af Christian Pedersen 16. april 2025
De fleste virksomheder gemmer ofte på historier, som med fordel kan formidles som nyheder og spredes til omverden.
Af Christian Pedersen 12. marts 2025
Små ord kan have stor effekt. Mange spænder ubevidst ben for sig selv, når de formidler et budskab. De bruger ord, der svækker deres autoritet.
Show More